W tym miejscu sprawdzisz na czym polega nasza praca

Jeśli trafiłeś do tej zakładki, to proszę przeczytaj informację zawartą poniżej.

Szczegółowo opisaliśmy listę spraw, dokumentów i formalności, które są niezbędne do przygotowania transakcji. Po przeczytaniu pojawi się pytanie: no dobrze, ale ile to kosztuje?

Zadzwoń, spotkaj się z nami, wynagrodzenie ustalimy w drodze indywidualnych negocjacji i szczegółowej oceny danej nieruchomości.

Jesteśmy po to, aby rozwiązać Twój problem.

Sprzedający

  1. Praca z ofertą

    – oferta jest promowana w najskuteczniejszych portalach ogłoszeniowych w oparciu o najnowsze statystyki
    – nieruchomość jest przedstawiana klientom oraz inwestorom z naszej bazy
    – oferta trafia do biur nieruchomości, z którymi współpracujemy
    – przeprowadzane są prezentacje nieruchomości
    – organizowane są dni otwarte
    – organizowana jest sesja fotograficzna
    – w oparciu o program komputerowy przygotowujemy rzuty mieszkań
    – przeprowadzamy negocjację cen
    – sprawdzamy stan prawny nieruchomości (hipoteka, KW, właściciel)
    – na życzenie przesyłamy statystyki wyświetleń konkretnej oferty

  2. Pomagamy w zdobyciu wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do transakcji

    – podstawa nabycia
    – odpis/ wydruk KW
    – zaświadczenia ze spółdzielni
    – zaświadczenie o braku osób zameldowanych
    – dokument z banku o stanie zadłużenia/ hipoteka
    – w przypadku działalności gospodarczej – weryfikacja w ZUS i US
    – w przypadku spadku lub darowizny – zaświadczenie z US
    – przekazanie nieruchomości/ przepisanie liczników
    – sprawdzamy Klienta Kupującego (zdolność kredytowa)
    – ubezpieczenie OC
    – polecamy Notariusza/ Doradcę Finansowego/ firmy zajmujące się odświeżaniem mieszkań oraz sprzątaniem – atrakcyjne stawki

  3. Gwarantujemy bezpieczeństwo

    Polisa OC Nr 1028691118 „PZU Spółka Akcyjna” (podgląd PDF)
    Więcej informacji na stronie Ubezpieczenie Biura.

Kupujący

  1. Sprawdzamy stan prawny nieruchomości:

    – wszelkie zadłużenia
    – księgi wieczyste
    – właściciele

  2. Pomagamy w zdobyciu wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do transakcji

    – podstawa nabycia
    – odpis/ wydruk KW
    – zaświadczenia ze spółdzielni
    – zaświadczenie o braku osób zameldowanych
    – dokumenty z banku o stanie zadłużenia/ hipoteka
    – w przypadku działalności gospodarczej – weryfikacja w ZUS i US
    – w przypadku spadku lub darowizny – zaświadczenie z US
    – przekazanie nieruchomości/ przepisanie liczników

  3. Polecamy zaufanego Notariusza i Doradcę Finansowego na preferencyjnych warunkach

  4. Przygotowujemy umowy cywilno-prawne

  5. Od pierwszego kontaktu do zakończenia jesteśmy „pod ręką” (masz to gratis)

    – poświęcamy Klientom czas
    – opiekujemy się Klientami
    – mamy wiedzę
    – służymy pomocą

  6. Gwarantujemy bezpieczeństwo

    Polisa OC Nr 1028691118 „PZU Spółka Akcyjna” (podgląd PDF)
    Więcej informacji na stronie Ubezpieczenie Biura.

Nie chcesz tracić czasu na przeglądanie ofert?

Zadzwoń do nas, opowiedz czego potrzebujesz, a oddzwonimy z gotową ofertą.

Polecane nieruchomości

Mamy jeszcze 350 ofert, które mogą Cię zainteresować.

Sprawdź teraz